Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

maandag 24 juli 2017

Mixed Media Play-Date #5

Goedemorgen. Vandaag twee art journalpagina's, die ik nog niet had laten zien hier! Ze zijn het resultaat van de vijfde Mixed Media Play-Date bij De Scrapheap, onder leiding van Hinke Gerla.
 Het was deze keer de techniek om een achtergrond te maken van reepjes papier uit een tijdschrift! Daarna zelf verder afwerken met een verf, stempels, stickers, een quote, enz, enz.....
Op deze bladzijde zijn de reepjes in de hoeken verwerkt! De quote en poes heb ik nagetekend uit Flowmagazine!
Ik vond het weer een zeer geslaagde en gezellige Play-Date! 

Volgende keer ben ik weer aan de beurt om de Mixed Media Play-Date te geven! 
We gaan dan 3 stempels gutsen. Eén achtergrondstempel, één stempel van je naam en één stempel van een foto (je portret), deze gaan we dan verwerken in je art journal.
Datum: zaterdag 29 July.
Als het je mee wilt doen, kun je hier nog inschrijven!

Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

5 opmerkingen:

  1. Móói!! Gave kleurtjes heb je op die eerste pagina gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic page!
    Happy Day Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en weer zo anders! Gaaf hoe je steeds meer technieken gaat gebruiken zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing pages - I specially love the second one..such a super quote and the free style is just perfect!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeg! Wat mooi heb je dat weer gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen