Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

maandag 15 mei 2017

Love life.

Weer een art jounal pagina vandaag! Het was vrijdag mijn beurt om als DT lid van De Scrapheap, mijn uitwerking van de Mei challenge te laten zien op de Facebookpagina van De Scrapheap Community. De challenge is deze keer een stappenplan bedacht door Grethe. 
Mijn uitwerking is een grungy bladzijde in mijn artjournal geworden.

Gebruikte materialen zijn: boekpapier, acrylverf (bruin, zwart en wit), Stencil, Dylusions inkt, gelmedium, plaatje uit een tijdschrift, Tekst stempel, datumstempel, Archivel inkt zwart, zwarte en witte Uni Posca pen.

Als je mee wilt doen met de challenges, dien je eerst lid te worden van de Community! Kom er bij!!!

Deze pagina zend ik tevens in naar:
Creative Artiste Challenge Blog: #26 - Anything Mixed Media Goes.
ART JOURNAL JOURNEY- Elegance & Grunge.

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

7 opmerkingen:

  1. This is just super - a really striking page! Artsy style! Thank you so much for joining us at Art Journal Journey Challenge again!
    Always great to see your unique art!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wunderful this journal!
    Abstract and imaginative the design!
    Greetings Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely page, you have created a wonderful grunge look! Nice to meet you at AJJ and wishing you a great week! J 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool page and beautifully grungy - I love this!
    Thank you so much for joining in at AJJ and
    for the lovely comments you left on my blog too.
    Liebe Grüße Gill.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the way you have used layers to create such a striking and unique project.Thank you for joining us at the Creative Artiste Mixed Media, Anything Goes, #26 May Challenge. Good luck! Love Denyse (DT)

    BeantwoordenVerwijderen