Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

vrijdag 16 december 2016

Journal.

Goedemorgen! Vandaag even snel een blogpost van werk dat ik al eerder gemaakt heb. Zo met de kerst in aantocht komt het er bijna niet van! Je kent het wel, huis in orde maken, boodschappen, cadeautjes, etc, etc.........


Als eerste de voorkant van mijn Dylussions journal. Op dezelfde manier gedaan als de celebrations pagina in mijn vorige blogpost. Hier was ik mee begonnen en in het journal had ik nog een bladzijde gedaan met dezelfde techniek. Later heb ik dat gebruikt voor het de challenge bij Try it on Tuesday. Je kunt trouwens nog mee doen tot dinsdag!

Van beide pagina's heb ik een workshopje gegeven bij De Scrapheap op donderdagmiddag. Altijd leuk en gezellig!!! Dus als je tijd en zin hebt, iedere donderdagmiddag kun je aanschuiven. De ene keer is het een techniek, de andere keer een nieuw product om te proberen, een label, een kaart, een doosje, een boekje, etc etc............


Dan nog een artjournalpagina. Een combinatie van collage en fototransfers met gesso en gelmedium.
Als je goed kijkt zie je Willem III ( of was het II ) in zijn mooie rode hermelijnen jas. Verder heb ik er nog op getekend en geschreven met distress crayons van Tim Holtz en witte en zwarte Sharpie. Als laatste heb ik er nog een laagje clear crackle (Finnabair) over gedaan.

Deze pagina zend ik in naar: Scrap Africa Mood Board Challenge 81.



Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

8 opmerkingen:

  1. Ja druk druk druk en het bloggen blijft er dan een beetje bij, heel herkenbaar :) Mooi werk laat je hier zien vooral je journal page vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk Journal! En druk? Jazeker....laatste dingen in huis halen en voorbereiden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful and so creative.TFS with us at Scrap Africa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What original work ... I love your page so special and the colors ...
    Thank you very much for playing with us at Scrap Africa !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maja, prachtig je art jounal !! ...jouw texturen en de kleuren zijn geweldig !! ik wens jou en fijne jaarwisseling ...Thank you for joining us at Scrap Africa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thank you for joining us at Scrap Africa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely project, thank you for taking part in Scrap Africa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...such a super project! Love the artsy feel! ;-) Wishing you a fabulous 2017 and thanking you for your support and entry at Scrap Africa! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen