Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

dinsdag 23 februari 2016

Zentangle.

Goedemorgen! Vandaag 2 kerstkaartjes! Duhh.......  in Februari??? Jaaaaa, echt! Ha,ha. 
Ik vertelde al dat we bij De Scrapheap iedere donderdagmiddag een miniworkshopje hebben. En Zentangle (door Helma) was er één van. Deze kaartjes liggen vanaf December al te wachten! Dus werd het tijd om ze af te maken! Na het tekenen de kaarten gemat op rood en roze cardstock en daar natuurlijk nog wat op gekrast!!!
Ik ben helemaal blij en tevreden met ze (al zeg ik het zelf). Zo leuk om te doen! Je wordt er inderdaad "zen" van! Dit kaartje stuur ik in naar: Christmas Card Challenges #12 - Anything goes.
Hierna hebben we nog een ander projectje gehad! Ook een leuke! Nog niet af, maar komt er aan!!!

Aanstaande donderdag gaan we weer zentanglen maar dan anders.......... Zenspirations! Ik ben benieuwd!!! Lijkt het je ook wat? Kijk dan hier en meld je aan!

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gaaf uit, Maja. Vind beide kaartjes heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel erg leuk uit! Lijkt me best moeilijk, maar hoe jij het gedaan hebt is het prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very clever .Lovely design . Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenge .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook aan de zentangle Maja, mooi!!!
    Kom je de volgende keer ook naar de crop in Alphen, was zo gezellig om iedereen weer te zien.Als je het leuk vind hou ik je op de hoogte. Zit je nog in DT bij Carla? Groetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat mooi! En wat een geduld werk lijkt me dit! (kan zoiets zelf nooit in een keer afkrijgen; kan gewoon niet lang genoeg op m'n stoel blijven zitten:) )
    Gaaf dat je donderdag weer gaat; zou willen dat ik dan kon...
    Veel plezier en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha wat leuk kerstkaarten in februari . Ik vind ze werkelijk top wat een werk. Ik maak samen met William vaak zentagles op vakantie als we onderweg zijn. top top top

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt maar beter op tijd beginnen he... ;) Zentangle ziet er prachtig uit. Op de een of andere manier kan ik daar het geduld niet voor opbrengen. Nee, dan schuiven met papiertjes, dat kan ik úúuúren doen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great Zentangle cards. I have not tried this technique but you did a great job. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card, Maja! My Zentangle never looks this good. :-) Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

    BeantwoordenVerwijderen