Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

donderdag 17 september 2015

Eerste kerstkaart.

Mijn eerste kerstkaart dit jaar!!!

De kaart is gestempeld en daarna ingekleurd met waterverfpotloden. Ook de groene achtergrond heb ik hier mee gekleurd. Het tekstgedeelte gemat met bruin cardstock, de knoop (heb ik al heel lang liggen) er op genaaid, de tekst gestempeld, de hulst is uit papier geknipt en opgeplakt met foamblokjes, wat gedoedeld, washitape erop en als laatste nog wat verfspetters!

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
Liftchallenge #91.
Christmas Card Challenges #41: Anything goes.
52 weeks to Christmas: week #38.
Craft Stamper Magazine: September Challenge, Take a Stamp, Anything goes.

Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Een goed begin is het halve werk, super leuke kerstkaart, Maja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat zal bij mij nog wel even duren hihi kerstkaarten altijd pas eens in november ofzo...
    Leuke vrolijke kaart met al die peperkoekemannetjes.
    Erg leuk dat je meedoet met de liftchallenge! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook weer mee bezig, dit is een heel leuke met een leuke stempelset! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Maja! Het begin is er!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n vrolijk gekleurde kerstkaart; bijna om op te eten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leukerd weer Maja! enne, met mij gaat het prima hoor, met jou ook? Nog steeds in DT bij Carla?
    Misschien weer eens wat afspreken binnenkort, altijd leuk om samen te scrappen toch? Groetjes weer en ik blijf jou ook volgen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een goed begin...:-), leuk met die gingerbread-poppetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute little Christmas card ..... Thank you for joining in with the Craft Stamper Challenge ..... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen